mandag 31. januar 2011

Nok eit lite under...

Eg sluttar aldri å forundre meg over, 
kor fantastisk og utruleg det faktisk er!
Ein perfekt liten skapning har levd inne i magen til mamma,
i 9 lange, spennende og forhåpentligvis aller mest gode månader.
Babyen har vokst og gjort seg klar, til å møte sin familie og for å starte på sitt livslange eventyr!
 For det er jo det livet er, eit livslangt eventyr...
Om det blir eit spennande eventyr, er sjølvsagt opp til oss sjølve! ;)

 
Ein perfekt liten gut er født, 
og eg gleda meg saman med heldige foreldre og bestemor,
som var på besøk her i Lykkeliten Studio!
Gledar meg til å treffe dei igjen om ikkje lenge..  

  
Tilslutt vil eg gjerne få takke alle, 
kjende og ukjende,
som la igjen slike varmande og rørande kommentara 
på Tuva-innlegget mitt!!
Tårene trilla titt og ofte, 
både når eg skreiv og når eg las...
Eg talde forresten flest gledestårer, og det er jo bra ;)


God klem frå mej

 
 

3 kommentarer:

  1. Du har den beste jobben i hele verden!!!
    Ha ei super uke, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og fine ord, du er så flink! :)

    SvarSlett
  3. Åh, så nydelig! Mirakel hver eneste gang:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails