lørdag 1. januar 2011

2011... og eg er klar!!! :)

Det er fryktelig godt med ferie, 
men jaggu er det godt med kvardag òg!! :)
4.januar åpnar barnehagen igjen, og eg er klar som aldri før!!

Eg gledar meg slik
til å treffe "gamle" og nye kundar igjen, 
kosemose masse herlige bebisser,
ha mange gode samtaler med koselige foreldre,
lære nye ting KVAR einaste dag,
få studioet mitt 100 % ferdig ;)
og teste mykje nytt utstyr som er bestilt!!! :D
......
Eg er gira på å jobbe knallhardt, 
for å bli bedre og bedre for kvar dag som går 
og for å kunne gi kundane mine meir enn dei forventa!

Eg håpar på at det blir babyboom på Sunnmøre, 
slik eg får møte mange fleire nykomlinga i 2011!
 Eg håpar også på at mange av dei som har vore til nyfødtfotografering,
vil ta turen tilbake til meg... 
det vil jo vere fantastisk kjekt å kunne få fotografere dei enda en gong... 
og kven veit, 
kanskje sjåast vi til konfirmasjonsfotografering om 14-15 år!! 
 Hihi :) Har ikkje tenkt å gi meg med det første mao ;)


Tusen takk for alle dei koselige kommentarane eg har fått sidan eg starta bloggen min, 
dei set eg utruleg stor pris på!! 
Og ikkje minst... 
alle dei fine helsingane eg fekk ved inngangen til 2011!

 
 Gode klem til dej frå mej...



3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder,Cecilie.
    Krysser fingrene for babyboom hos deg,så du kan ta enda flere herlige bilder, og kose litt med småtingene også:)

    (Jeg skal snike meg med på jobben til Silje, så jeg kan kose litt med de små herligehetene selv jeg;) hihi ).

    Camilla

    SvarSlett
  2. Vakre bilder! Ønsker deg et riktig godt nytt år! ;-)

    SvarSlett
  3. Nydelig, vennen, e er skikkelig imponert over kor flink du he blitt i løpet av dette året. Krysser fingrane for baby boom da;) E kjem til å øve me ei stund til, på kjente og kjære. Du er utrulig heldig som har kome så langt at du kan jobbe med foto. NYT DET! og STÅ PÅ i 2011:-)

    Gode klemmer fra Mari

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails