tirsdag 18. mai 2010

Don`t you dare askesky!!!

1410 går flyet vårt fra Ålesund, 
og eg klikka i vinkel om den hersens askeskya så mykje som tenke på å sette ein stopper for turen vår!!!

Marie og eg SKAL til Oslo, ned til Siljesnuppa DRØMMEFABRIKKEN mi for å jobbe litt... 
medan onkel Hermann tar seg av Marie i tillegg til sine egne, Adrian & Mille!! 
SUPERDAD&ONKEL!!! :) 
Heilt på eget initiativ har han altså tatt på seg å vere dagpappa for Marie, 
medan Silje og eg får jobbe effektivt i nesten ei heile veke!! 
BEUNDRINGSVERDIG!!! :)

Ikkje nok med det... svigermor har tatt seg fri fra jobb og kjem heilt fra Stranda for å ta seg av Tuva... 
for pappa leser til eksamen her heime, og er opptatt nesten døgnet rundt.
 Min mamma og eldste datter Caroline vil også hjelpe til nokre dager med barnepass, 
før vi vender nasen heimover på søndag...

Kva skulle eg ha gjort utan alle desse fantastiske menneska rundt meg??? 
ALLE SAMMEN hjelper til så fort vi trenger det, 
og det er noko eg set utruleg stor pris på!!! 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ VELDIG GLA I DOKKE ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

p.s. Må jo ha med eit bilde fra ei av dei herlige jentene eg har hatt i studio den siste tida! 
Nydelig lita tuppe!! 
 

8 kommentarer:

  1. slike slektninger vil alle ha - og du er heldig som har dem rundt deg ;)
    Kos dere masse i Oslo, gleder meg til å se hva dere finner på nå ;)

    SvarSlett
  2. så bra at familien stiller opp:))) jeg krysser fingrene for at askeskyen holder seg langt unna...og ønsker deg en strålende tur til hovedstaden:)))
    klem...

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde! Og ja, er det ikke fantastisk med god familie som stiller opp? Du kommer deg nok til Oslo og får en kjempegøy uke med Silje! Gleder meg grååådig til å se resultater av det dere driver med!:) Klem H

    SvarSlett
  4. Det ser veldig lovende ut med flyvningene nå! Takk for deeet! Nå er det bare å forberede seg på firkanta øyne som svir og slitne håndledd. Slik er det å jobbe en trillion timer i Photoshop hver uke:-):-) Denne uken blir superbra og vi er superheldige som har familie som støtter oss!! WEEEE gleder meg til å se dere etterpå!

    SvarSlett
  5. Ønsker deg og Marie god tur til Oslo,Drømmefabrikken og Fam.Fossli Pedersen:)
    Kos dåkke masse masse- er allerede spent på resultatet etter denne arbeidsuke.
    En meget kjekk og grei familie på begge sider som stiller opp for dåkke alle. En ekstra stor honør til superflinke pappa/onkel Hermann.
    Hils dem masse fra meg :)
    Klem fra Tea ♥

    SvarSlett
  6. Krysser alt jeg har! Og gleder meg sinnsvakt til å se alt det lekre dere to kommer opp med!

    SvarSlett
  7. Kos deg i tigerstaden Cecilie;)
    Gleda oss til å sjå ka dokke produsera dinne veka!!
    Du e utrulig heldig som he sånne folk rundt deg ja,men det e deg vel unnt for du veit å sette pris på dei;)Alt ordna se for snille jente!
    klem vera

    SvarSlett
  8. Håper dere får en effektiv og fin uke sammen i Oslo.
    Gleder meg til å se hva dere har jobbet med denne uka.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails