mandag 26. april 2010

Søndagen før søndagen...

Igår var det spørjesøndag i kirka, og årets konfirmanter klarte seg utmerket!!
Mange gode og ikkje minst ærlige svar... nokre måtte vi flire godt av!
Eg er ingen fast kirkegjenger, og set kanskje ekstra stor pris på at ein kan ha litt humor i kirka også!
Ein god opplevelse.... (sjølv om Marie, mamma og eg satt på utstilling ved alteret pga full kirke!)
15 min før "tida" var tydligvis ikkje nok ;)
Soknepresten i kirka i Ulsteinvik er også fantastisk morsom, veit ikkje om det er ubevisst eller bevisst...
men vi fikk mang en god latter på "kakefesten" på Hasund Bygdahus!
Den mannen må vere høg på livet, det er det ingen tvil om!! FANTASTISK!
Det vart òg holdt ein veldig interessant tale, fra ein ein utflytta Långevåger, rektor på ein skule i området...
Eg likte veldig godt den delen av talen der han snakka om kor viktig det er å bygge sin egen sterke karakter, ikkje berre gode skulekarakterer, den karakteren som skal sitte i ryggrada på oss alle og som vil følge oss resten av livet!! Kven er du? Kven vil du vere/bli?
Noko anna han la vekt på, som eg syns er svært viktig at ungdommen er obs på, er det å kunne ha eigne meiningar! Våg å gå mot straumen! Stå i mot presset! Vær sterk!

Det er altså mi eldste jente, Caroline, som er konfirmanten i familien. Ho kunne fortelle i går kveld at ho faktisk lytta til talen som vart holdt, og at ho syns den var bra! Og det syns eg var veldig kjekt å høyre, for det var virkelig ein god tale som er verdt å ta med seg vidare for desse flotte ungdomane!!!

Etter festen på bygdahuset, vart det ein tur i studio! :o)
Caroline tok med seg to gode venniner, Ingeborg & Karoline.
Eg trur eg med sikkerheit kan seie at dei hadde det kjekt i studio.... berre sjå her! ;o)


Neste helg er den o`store konfirmasjonsdagen! Vi gleda oss!

10 kommentarer:

  1. Tenk at Caroline he blitt så stor...ho går inn i de voksnes rekker no. Lykke til på den store dagen neste helg. No e det altfor lenge sida vi he sett kvarandre,må prøve å få til ei helg snart....! Kos og klem!

    SvarSlett
  2. Så tøffe konfirmasjonsbilder, og flotte konfirmanter. Er nok utrolig stas å ha disse bildene å se tilbake på senere! La meg til som følger av bloggen din, og gleder meg til å følge deg på bloggen, er allerede følger av deg på faceb. ;)

    SvarSlett
  3. HERLIG, vennen! Kjempesøtejenter, morsomme og flotte bilder!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder, enn om noen kunne tatt slike bilder da jeg ble konfirmert for 100 år siden ;o)

    Har konfirmant her også nå på søndag, så her flyr dagene avgårde mye fortere enn jeg har lyst til. men det blir vel i orden tenker jeg ;)

    Skal fotografere 11 konfirmanter iløpet av våren,så jeg får nok masse å henge fingrene i, og da er det kjempeflott med slike ideer som disse flotte bildene ;o))

    SvarSlett
  5. ja,dette var ikke kjedelige og oppstilte konfirmanter. Flott Cecilie

    SvarSlett
  6. Ikke nok med at du kan fotografere de aller minste - du er jammen med dyktig på de større også!! Nydelig! - og som sølvi sier - aldeles ikke kjedelig, nei!!!

    SvarSlett
  7. Tøffe konfirmasjonsbilder. Gratulerer med studio i Ulsteinvik, jeg henger meg på som følger jeg også:)

    SvarSlett
  8. Flotte bilde, av flotte ungdomma;)
    Godt å høyre at ho la merke til talen,
    men vi veit no at du he ei fornuftig jente;)
    Lykke til med forberedelsane og dagen!!!
    Klem <3

    SvarSlett
  9. Morsomme bilder av Caro & venninnene :-D

    Godt å høre det fins morsomme presta, hørtes ut som en kjekk gudstjeneste med fine ord.

    SvarSlett
  10. Flotte bilder av våre fine jenter. Har du fleire bilder av Ingeborg som kan brukast til takkekort?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails