torsdag 29. april 2010

100 000 ting på tapeten!

....no for tida får eg virkelig kjenne at eg LEVER!!!! 
Det blåser liten kuling rundt øyrene mine, både på eine og andre fronten... :)

På søndag er det altså konfirmasjon til mi eldste datter Caroline
i den forbindelse er det no siste innspurt med forberedelsar... 
Eg trur eg/vi har det meste under kontroll, og at dagen vil bli fin!

Sjølv om eg burde sitte kvar einaste dag og redigere bilder til dei som venter i spenning.... 
så trur eg at eg no må ha nokre dager der eg konsentrerer meg om den komande søndagen og lite business. 
Derfor kan det være at mailer ikkje blir besvart med ein gong... 
og noken må vente enda eit par dager før bilda kjem...

Dagens bilder, guttebaby 6 dager

Det er en liten fare for at det ikkje blir så mykje blogging dei neste dagane.... 
men skal aldri sei aldri ;o)

Ha ein strålande ettermiddag  
cecilie

4 kommentarer:

  1. Nydelig bilde, nydelig gutt og så godt å lese slike positive og oppløftende ord! :D Jeg har det akkurat likedan nå - det er så mye som foregår, så mye som skal bestemmes, planlegges og gjøres. GØY! :D

    SvarSlett
  2. Nydlige bilder!!

    Lukke til med konfirmasjonen, og vidare med studioet!

    Helsing Annika, kollega med Marianne på rådhuset :)

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk! :)

    ...det blir ikkje fri heilt enda... nyfødtfotografering i morga! :o)
    sååå blir det eit par dager fri ;)

    SvarSlett
  4. Å - disse var flotte!! Har du drevet med fotografering hele livet??? Ta deg noen dager fri, gjennomfør en flott konfirmasjon, og kom tilbake med masse energi og nye flotte bilder!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails