søndag 28. august 2011

Nyfødtfotografering | Naturlig lys | Ulsteinvik

Det er ikkje kvar dag eg har besøk fra Valdres i studio, men det har eg altså hatt! 
Ein fersk liten søt gut, som sov så søtt at det nesten ikkje går an ;)

Nok ein fantastisk dag i studio,
eg ELSKAR jobben min!
Kan ikkje få sagt det nok!

Skulle gjerne hatt enda fleire nyfødtlinger i studio, 
for det er virkelig noko heilt spesielt!! 
Dei første 14 dagane er babyene noko heilt for seg sjølv, den roa dei utstråler... 
den trur eg ein ALDRI vil sjå igjen!! 
Så husk å nyt desse dagane til det fulle, 
og kanskje skulle du tatt ein tur til fotografen i ditt nærområde??? 
MINNER MINNER MINNER,
det er gull verdt! 
Heilt objektivt sett altså ;)









5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder du er såå flink! Kan jeg spør hvor du har fått tak i cocoonen? Den var fin!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Ahhh knuseskjønn! Nyyydelige bilder...igjen:-) Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder, vakkert lys og så fine positurer, sukk :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails