lørdag 26. juni 2010

Sporty lita jente...

Dette var ei av dei første jentene eg hadde i studio hos meg, 
2 år gammal og går i sportsbarnehage i Kristiansund! 
Det var ikkje vanskelig å tru, 
for ho var høgt og lavt og dansa i ett sett i over ein time i strekk! :) 
HERLIG!! :)


Eg vart ferdig med galleriet hennes idag, 
og eg laga også ein liten bildekollasje av den dansende 2åringen :)

Ellers så har det vorte lite jobbing (og blogging) i det siste, det har vore sjukdom i hus...
minsta vart såpass dårlig at det vart ein tur på sjukehuset også,
men no er ho heldigvis på bedringens vei!
Det store nye for min/vår del.... 
er at eg har søkt videre permisjon fra jobben min hos Mester Grønn,
ut 2010.
Så no får det briste eller bære.... 
ein risk å ta økonomisk sett, men ein vinn ingenting om ein ikkje tør å satse!
I samråd med alle rundt meg, fant vi ut at dette vart den beste løsningen for oss alle. 
Familiesituasjonen (pr dags dato) gjer det vanskelig for meg
å fungere i jobben hos Mester Grønn, 
men som fotograf i Lykkeliten Studio, vil det fungere utmerket! 
Så når jentene begynner i barnehagen over sommaren
er det berre å satse for fullt, 
TUT & KJØR!! 

Håper folket på Sunnmøre er like klar for 
Lykkeliten Studio & meg..... som eg er for dei!!! ;)



7 kommentarer:

  1. Utrolig stilig kollasje, en kan virkelig kjenne energien hennes via din bildesammensetning! Bra jobba:-)

    SvarSlett
  2. lykke til med nye utfordringer;) - skjønner at en slik beslutning kan være litt tøff. Kollasjen var veldig fin og dette blir sikkert familen fornøyd med.

    SvarSlett
  3. Masse lykke til med satsinga til hausten også !!

    SvarSlett
  4. Åh så morsomt og bra at du tør å satse! Det gjeng HEILT SIKKERT strålende. Du er heldig som kan jobbe med hobbyen din. Burde kanskje tenke i dei baner e og?? Idag har e tatt litt nyfødtbilder, men det var ikkje så lett hihi. Han vart no skjønn da, sjølv om e ikkje fekk dei stillingane e skulle hatt:o)

    Kjempefin kollasje av nydeig jente!!! Du er flink!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Så spennende med full satsing framover! Det går helt sikkert VELDIG bra, du tar lekre bilder! :) Kollagen er herlig, energisk jente!
    Lykke til, alt godt til deg!
    PS: Håper datteren din er frisk igjen også! :)

    SvarSlett
  6. Syntes det er så spennende at du satser og det ser for meg ut som omd u får det til også! Oppdrag får du nok sikkert når du gjør en god jobb.
    Men med tempoet her så rekker vi aldri å møtes igjen...ja ja, så lenge vi vet vi har hverandre i bakhånda så helde det. Always here for you.
    Låve! Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails